27 Ekim 2013 Pazar

Ve işte sustum

Ve işte sustum
Saklandım kelimelerin arkasına..

Kimse görmesin
Söyleyemediklerimin verdiği acıyı

Kimse duymasın
İçimde biriktirdiğim hüznümün tınılarını

Kimse bilmesin
Bir mum gibi yavaş yavaş eridiğimi
Etrafıma ışık vererek bittiğimi...

Çığlık çığlığa isyanım
Hapsolmuş bedenimde...
Sıralanırlar bir bir dilime 
Ama yok dökülemez ağzımdan
Ateş olur yutarım
İçimi yakar ama ben gene susarım..

Ve işte susturdum...
Susturdum kalbimi
Onun da benim gibi susması gerekti 
Çünkü YENİKTİ...
Bütün cümleler ordu olsa dahi
Hangisi onu zafere taşıyacaktı ki?
Mağlup oldu bir kere
Yenilgisinin bayrağı çekildi göklere...
Artık diyecek söz yok
Tek taraflı savaşın sonunda 
Mağlup olanın payına düşer susmak,susturmak
Ben mağlubum sustum
Mağlup olan kalbimi de susturdum...

Hiç yorum yok: