8 Ağustos 2013 Perşembe

Al senin olsun

Al senin olsun hepsi
Al senin olsun, Dostluğun, arkadaşlığın, sevgin, aşkın
Al senin olsun nasıl yaşamak istiyorsan, kiminle istiyorsan yaşa
Al senin olsun yaşamak istediklerin
Bıraktım artık dostluğunu
Bıraktım artık sevgini
Bıraktım artık eskileri
Ve sildim anıları kafamdan
Sildim yaşadıklarımızı, paylaştıklarımızı
Birlikte ağladığmız günleri sildim
Hem dost, hem arkadaş olduğumuz günleri sildim
Kilit vurdum anılara ve kapattım bir sandığa herşeyi
Kilidini de attım denize, bir daha bulmayayım diye
Kızgınım sana,kızgınım bu vurdum duymazlığına
Ve kendime kızgınım
Niye değer verdim, niye bende unutmadım diye
Niye bu kadar güvendim diye
Sen güvenimi boşa çıkarttın
Sana bıraktım sevgileri
Sana bıraktım dostlukları ve sana hediye ediyorum
Yalnız yaşanıyorsa sevgiler
Yalnız yaşanıyorsa dostluk
Al kendin yaşa, paylaş tek başına
Yalnızlıksa tercihin al senin olsun
Yok saydım seni
Bundan sonraki her baharı sensiz karşılayacağım
Her sonbaharda hüzünleri unutacağım sana inat
Bundan sonraki her yaza sensiz gireceğim yine sevinçle
Ve her kışı sensiz yaşayacağım zenferisiyle
Geçerken her mevsim, sensizliğe üzüleceğim
Yinede bırakmayacağım sevinçlerimi
Ve sen bensizlige alışmaya çalışacaksın
Gidişin kalacak sadece aklımda ve o gidişle yaşayacağım sensizliği
Sensizliğe inat, sana inat her günü yaşayacağım hiç olmamışsın gibi
Al senin olsun gidişler
Al senin olsun herşey...Al senin olsun hepsi
Al senin olsun hepsi

Hiç yorum yok: