8 Ağustos 2013 Perşembe

Her gidişine ayrı anlam yüklüyorum

Her gidişine ayrı anlam yüklüyorum
Yapma Allah aşkına
Ya hep kal benimle söz etme gidişlerden
Ya da silinsin isminde cismin de
Oynama benimle dengemi bozuyorsun
Aşkı yaşayacak yürek bırakmıyorsun insanda
Böyle değildin sen ne oldu sana
Bittiyse heyecanın bileyim bende
Seni çok seviyorum diye başlayan ve ama ile devam eden cümleleri duymaktan bıktım
Seviyorsan seviyorsundur aması olmaz bu işin
Üstelik bir cümlede ama varsa bir önceki yargının hiçbir önemi yoktur artık…

Seni çok seviyorum ama birlikte olmamız imkansız
İmkansız diyebiliyorsan eğer sevmiyorsun demektir
Bahanelerin arkasına sığınma
İnsanların hayatına sorgusuz sualsiz girip darmadağın eden
Sonra da hiçbir şey söylemeden gitmeye çalışanlardan nefret ediyorum
Böyle misin sende gerçekten gitmek mi istiyorsun
Yürekli ol biraz hadi konuş söylemek istediğini söyle
İki çift sözü hak etmedi mi bu aşk
Yaşanılan bunca şeye hiç mi saygın yok

Ah ben niye yanılıyorum hep
Niye tam işte bu dediklerim sömürüyor aşkımı
Biraz daha mı katı olmalıyım
Biraz daha mı kapalı tutmalıyım kapılarımı
Bazen bu dünyadan olmadığımı düşünüyorum
Bu devrin adamı değilim
Oyun çeviremiyorum hesap yapamıyorum
Bana ait olmayan kişiliklere bürünüp bi plan dahilinde hareket edemiyorum
İnsanız biliyorum hepimizin zaafları var
Hepimiz egolarımıza boyun eğebiliyoruz
İyi de hep beni mi bulacak bunlar…

ÇALINTI.........

Hiç yorum yok: