8 Ağustos 2013 Perşembe

Unuttum Artık

Beni sevmek için biraz geç kaldın Ağlayan gönlümü uyuttum artık Sen gözümde yükseldikçe alçaldın Bense hislerimi büyüttüm artık


Bunca zaman niye gözden ıraktın Gelmedin boynumu bükük bıraktın Sen bana sevdiğim zaman gerektin O eski ateşi soğuttum artık


Yıllardır sazımda, sözümde yoksun Hiçbir baharımda, yazımda yoksun İnan zerre kadar gözümde yoksun Beyhude yaşları kuruttum artık


Bir zaman aşkından yanan çıraydım Âşıkların ürperdiği yaraydım Kime sığınaydım, kime varaydım Istırap çekene kanıttım artık


Şimdi ne sen varsın ne hatıralar Nede bu ayrılık beni yaralar Sensizde çekilir oldu buralar Gör bak, efkârımı dağıttım artık


MEVLAM sundu bana mürvet ikramı Defterimden sildim aşk maceramı Bilmem Selma mıydı, yoksa Semra mı? İnan ismini de unuttum artık


Hiç yorum yok: